loading...
زبانزد دات کام
زبانزد بازدید : 523 سه شنبه 13 دی 1390 نظرات (0)

غضنفر بعد از 2 سال چیدن یک پازل رو تموم میکنه. 
بهش میگن: چرا اینقدر طول دادی؟!!!
میگه: نه، اتفاقا خوب تموم کردم، روش نوشته بود 3 تا 5 سال !!!
.
.

غضنفر از کلاس راهنمایی رانندگی میاد
بهش میگن بابات رو مار نیش زد و فوت کرد.
میگه : از پشت زدش ؟
میگن آره
میگه مار مقصره !
.
.
غضنفر تو کیوسک تلفن بوده،
 بیرون که میاد ازش می‌پرسند سالمه؟ میگه: سالمه فقط آفتابه نداره !
.
.
ازغضنفر می‌پرسند پتروس کی بود؟ 
می‌گه یه دهقان فداکار بود که وقتی گرگ یوسفش را خورد، رفت زیر تانک و انگشتشو کرد تو چشم راننده قطار!
.
.
غضنفر به نامزد خارجیش میگه i love u 
نامزدش میگه ilove u too 
غضنفرمیگه ilove u 3 
نامزدش میگه what‎?‎ 
غضنفر میگه کیلو وات مگا وات بامن یکی بدو نکن !
.
غضنفر میره امتحان راهنمایی و رانندگی بده، ازش می‌پرسن: 
یه نیسان، یه اتوبوس، یه ماشین آتش نشانی و یه دوچرخه، سر یه چهارراه هستند، کدوم اول باید بره؟ 
غضنفر میگه: نیسان اول باید بره، بهش میگن خوب فکر کن! ماشین آتش نشانی در حال ماموریته! میگه: خوب نیسان اول باید بره! بهش میگن: یه کمی بیشتر فکر کن! غضنفر کلی فکر می‌کنه بعد میگه:
 اول ماشین آتش نشانی، بعد اتوبوس، بعد دوچرخه! میگن: پس نیسان چی شد؟ میگه:  نیسانه که همون اول گازشو گرفت رفت !
.
.
.غضنفر داشت گریه میکرد ، باباش ازش میپرسه چته؟ 
میگه عاشق شدم . باباش میپرسه عاشق کی شدی؟ 
میگه هر کسی که شما صلاح بدونین
.
.
به غضنفر می گن بیا اینجا به انگلیسی چی می شه ؟
میگه : کام هیر.
میگن حالا برو اونجا به انگلیسی چی میشه ؟
میگه: میرم اونجا میگم کام هیر. . . !!!!
.
.
یکی تو خیابون میزنه زیر گوش غضنفر.بهش میگه جدی بود یا شوخی؟
طرف میگه خیلی هم جدی بود.غضنفر میگه خوب شد چون من اصلا با کسی شوخی ندارم
.
.
غضنفر کیس کامپیوترش رو میبره نمایندگی و میگه: آقا اینو برای ما تعمیر کنین، مسئول پذیرش میگه: چه مشکلی داره؟ غضنفر میگه: والا نمیدونم چرا چند روزه جا لیوانیش بیرون نمیاد !
.
.به غضنفر کار میدن که کف اتوبان رو لاین بکشه...روز اول 6کیلو متر رنگ میزنه..
روز دوم 3کیلو متر رو و روز سوم کمتر...صاحب کارش بهش میگه :
هوی چرا تو هر روز کمتر از دیروز کار میکنی...؟
 میگه:من نمیتونم بهتر از این کار کنم...چون هر روز دارم از قوطی رنگ دورتر میشم.
.
.
غضنفر تو مسابقه‌ی دو دوپینگ میکنه،‌ ازقضا آخر میشه ! رفقاش میپرسن: 
بابا چرا آخر شدی؟!! ‌میگه: آخه نمیخواستم بهم مشکوک شن !!!
.
.
غضنفر پری دریایی می‌بینه و بهش میگه:
 تو چقدر خوشگلی، زن من می‌شی؟
 پری میگه: من که آدم نیستم، غضنفر میگه: فکرکردی من آدمم؟

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 192
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 69
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 71
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 76
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 120
  • بازدید ماه : 1,061
  • بازدید سال : 10,722
  • بازدید کلی : 475,923
  • کدهای اختصاصی