loading...
زبانزد دات کام
زبانزد بازدید : 461 سه شنبه 15 شهریور 1390 نظرات (0)


توی این دنیای دیوونه یه دیوونه دیوونه وار دیوونته دیوونه
....................................................................................................................................
هرکه یادش یاد ماست ، سرور و سالارماست / یاد او درمان ما وجای او در قلب ماست

....................................................................................................................................
کو طبیبی تا شکافد قلب خونین مرا / تا ببیند من نمردم عشق تو کشته مرا

....................................................................................................................................
شنیدم که شمشیر یکی را دوتا می کند بنازم به شمشیرعشق که دوتا رایکی می کند .

....................................................................................................................................
من ارگ بم و خشت به خشتم متلاشی / تو نقش جهان و هر وجبت ترمه و کاشی / 
در هر نفس این است دعایم همه : ای ماه / در زیر و بم خاطره آزرده نباشی .

....................................................................................................................................
مرا ابر ، تو را دریا کشیدند / مرا پایین تو را بالا کشیدند / برای خواهش چشمان من بود / که اینگونه تو را زیبا کشیدند .

....................................................................................................................................
معلم گفت{الف}گفتم او.معلم گفت{ب}گفتم با او.معلم گفت{پ}گفتم پیش او.معلم گفت{ج}خواستم بگویم جدایی گفت نگو ….

....................................................................................................................................
عشق تو تعطیلی نداره ،‌به فکر خودت نیستی فکری به حال خستگی ما بکن
ما هر روز تا دیر وقت خرابتیم …

....................................................................................................................................
چشم هایت وقتی دروغ می گویی زیبا تر می شوند
اگر می خواهیی زیبا ترین باشی همیشه به من بگو دوستت دارم ….

....................................................................................................................................
در کوچه های عشق دنبال تو می گشتم / حقیقت شب بود ترسیدم و برگشتم!



ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 192
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 69
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 131
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 183
  • بازدید ماه : 1,297
  • بازدید سال : 10,958
  • بازدید کلی : 476,159
  • کدهای اختصاصی