loading...
زبانزد دات کام
زبانزد بازدید : 497 یکشنبه 14 خرداد 1391 نظرات (0)

پدرم 

به یمن لطف تو بختم بلند خواهد شد 

سرم به خاك رهت ارجمند خواهد شد 

لبی كه زمزمه درد می كند شب و روز 

به یمن روی تو پر نوشخند خواهد شد 

روزت مبارک 

***************************

روز تولد حضرت علی تنها روز پدر نیست ... 

روز بزرگداشت مقام مردانگی و انسانیته ... 

و اون گنجی یه که هر کسی نمی تونه دارای اون باشه ... 

روز موجودی با محبت به نام پدر .. 

پدر عزیزم روزت مبارک 

*****************************

میلاد مسعود اولین كوكب رخشان سپهر ولایت وامامت 

بر عاشقان و شیفتگان حضرتش مبارك. 

*****************************

پدر جان ، نگاه مهربان و صدای دلنشینت همیشه مرحم دل من در این غربت است ، بدان که برای من بهترینی . روز 

پدر مبارک باد 

***************************

این اس ام اس جهت تبریک گفتن بچه های کوچک به باباشون هست و برای بقیه سنین توصیه نمیشود ، حتی شما 

دوست عزیز : بابای من بهترین بابای دنیاست ، هی . بابای من روی سر همه باباهاست ، هی

************************

می دونی فرق روز پدر با روز مادر چیه ؟ 

روز مادر طلا فروشی ها شلوغ می شه 

اما روز پدر جوراب فروشی ها .. 

می دونی شباهشتون چیه ؟ 

پول هر دو از جیب بابا می ره

***************************

نمک بر زخم من شیرین تر از خواب سحر گردد

جگرها خون شود تا یک پسر مثل پدر گردد . 

***********************

اگه یه مرد تو این دوره زمونه باشه اونم تویی 

روز مرد مبارک

***************************

بابا جون ، میدونم خیلی عذابت میدم ولی جوونیه و هزار جور شیطنت

 شما به بزرگیه خودت ببخش و بدون که از تموم وجودم دوستت دارم .

***********************

پدرم با صمیم قلب از تو تشکر میکنم ، نه به خاطر اینکه به من محبت کردی و جوانمردیم آموختی ، نه به خاطر اینکه راه و رسم مردانگیم آموختی ، به خاطر اینکه 

با آن سیلی که به من زدی ، عشق و صفا و آزادگیم آموختی . پدر جان روزت مبارک

***********************

راحت نوشتيم بابا نان داد بى آنكه بدانيم بابا براي نان همه جوانيش را داد.

براى شادى روح همه باباهاى دنيا كه ديگه هيچوقت پيش ما نيستن يه دسته گل به زيبايى سوره حمد بفرستيد.

پيشا پيش روز پدر مبارك.

**********************

پدرم به یمن لطف تو بختم بلند خواهد شد / سرم به خاک رهت ارجمند خواهد شد

لبی که زمزمه درد میکند شب و روز / به یمن روزی تو پر نوشخند خواهد شد

روزت مبارک پدر

****************************

عشق يعني پدر، صبر يعني يک مرد، مهر يعني پسر، نور يعني برادر، هر چه هستي، عشق يا صبر، مهر يا نور پيشاپيش روزت مبارک ‎

******************************

******************************

 ذکر من، تسبیح من، ورد زبان من علی است

جان من، جانان من، روح و روان من علی لست

تا علی (ع) دارم ندارم کار با غیر علی

شکر لله حاصل عمر گران من علی است

*******************

 ای تو کعبه را نگین/ یا امیر المؤمنین

ای تو خلقت را پدر/ وی خلائق را امین

کن نظر ز روی لطف/ به تمام پدران

روز سیزده رجب/ ای امیر مؤمنان

منبه وبلاگ پارسي فا

******************

زد عشق تو خیمه در دل ما / حل شد زتو جمله مشکل ما

با مهر علی و آل بسرشت /از روز ازل خدا دل ما

***************

زان سبب ماه رجب ماه خداست / که اندر آن میلاد شاه لافتی ست

شد رخش از کعبه ظاهر، عقل گفت: / چون که صد آمد نود هم پیش ماست

***************

ناگهان یک صبح زیبا آسمان گل کرده بود

خاک تا هفت آسمان، بغض تغزل کرده بود

حتم دارم در شب میلادت، ای غوغاترین!

حضرت حق نیز در کارش تأمل کرده بود

هر فرشته، تا بیایی، ای معمایی ترین!

بال های خویش را دست توسل کرده بود

****************

تقدیم به پدر حقیقیمان، امام زمان-ارواحُنا فِداه

ای سفر کرده ی موعود بیا / که دلم در پی تو دربه در است

جان ناقابل این چشم به راه / برگ سبزی به تو، روز پدر است>

بابا . . . جونمی ، عمرمی ، قلبمی . . . دوستت دارم و به شما افتخار میکنم . امید که سایه شما تا ابد بر سر ما باشد

*************

هر کس که شود داخل حصن حیدر

ایمن بود از عذاب روز محشر

جز مهر علی و آل چیزی نبود

سرمایه ی طوبا و بهشت و کوثر

**************

ای تکیه گاه محکم من، ای پدر جان / ای ابر بارنده ی مهر و لطف و احسان

ای نام زیبایت همیشه اعتبارم / خدمت به تو در همه حال، هست افتخارم . . .

************

دلم شده غرق سرور و شعف

کعبه شده بهر علی یک صدف

مرغ دلم رها شده به سوی

ایوان باصفای شاه نجف

 

 

برچسب ها fathers day sms , sms rooze pedar , sms ویژه تبریک تولد حضرت علی , sms ویژه تبریک روز پدر , sms روز پدر , پیامک 15 تیر , پیامک ویژه تبریک تولد امام علی , پیامک ویژه تبریک روز پدر , پیامک امام علی , پیامک روز مرد , پیامک روز پدر , اس ام اس 15 تیر , اس ام اس ویژه تبریک ولادت حضرت علی , اس ام اس ویژه تبریک روز پدر , اس ام اس امام علی , اس ام اس تولد حضرت علي , اس ام اس تبريك مرد , اس ام اس تبريك به همسر , اس ام اس روز مرد , اس ام اس روز مرد جديد , اس ام اس روز پدر , جملاتي براي تبريك روز پدر , روز مرد , روز امیرالمومنین , روز بابا , sms , ابوک موبایل , اس ام اس برای روز پدر , اس ام اس مخصوص روز مرد , اس ام اس مخصوص روز پدر , تبريک روز پدر , دانلود ebook موبایل , دانلود کتاب الکترونیکی , دانلود کتاب رایگان , متون آماده مخصوص روز پدر , متون زیبای ادبی برای روزپدر , مجموعه اس ام اس هاي روز پدر , مجموعه متن های ادبی زیبا برای روز پدر , مسيج تبريک روز پدر , مسيج تبريک ولادت حضرت علی ( ع ) , مطالب جالب روز پدر , پدر , پيام کوتاه تبريک ولادت حضرت علی(ع) , پيامک تبريک روز پدر , پيامک تبريک ولادت حضرت علی(ع) , پيامک روز پدر , پيامک هاي تبريک روز پدر , پیامک ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 192
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 69
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 27
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 34
  • بازدید ماه : 975
  • بازدید سال : 10,636
  • بازدید کلی : 475,837
  • کدهای اختصاصی